W ramach programu poprawy asortymentu Grupa DIXY postanowiła otworzyć nową linię produktową - produkty z małych piekarni. Umożliwi to poszerzenie bazy klientów i ułatwi rozwój małych firm w regionach sprzedaży DIXY. Obecnie asortyment pieczywa i piekarni DIXY dostarczany jest z dużych piekarni i częściowo z własnej produkcji. Ponad 140 dostawców codziennie dostarcza 300 ton towarów złożonych z 1700 rodzajów artykułów do sieci sklepów, w tym ponad 40 rodzajów chleba i ponad 20 rodzajów produktów piekarniczych. Produkty piekarnicze i pieczywo stanowią 4% całkowitej sprzedaży w łańcuchu DIXY, z czego produkcja własna i półprodukty wynoszą 0,2%. DIXY (Дикси) jest trzecią największą rosyjską firmą handlującą artykułami spożywczymi.
Moskiewska firma i jej spółki zależne specjalizują się w sprzedaży żywności i produktów codziennego użytku. Na dzień 31 grudnia 2017 r. sieć miała 2 703 sklepy z blisko 930000 m2 powierzchni sprzedażowej, w formatach sklepów sąsiedzkich, supermarketów i sklepów convenience w Moskwie, Sankt Petersburgu i trzech federalnych dystryktach Rosji, a także w Obwodzie Kaliningradzkim. Firma została założona w 1992 roku w Sankt Petersburgu i rozpoczęła ekspansję w 1999 roku, kiedy to otworzyła sklep w Moskwie i od tego czasu zaczęła się rozwijać w innych regionach kraju. DIXY posiada 8 centrów dystrybucyjnych, które zaopatrują swoje sklepy w kluczowych regionach, a także posiadają flotę samochodów ciężarowych, która optymalizuje koszty transportu i zapewnia szybkie dostawy do sklepów. Źródło: DixyGroup.com i Wikipedia
0 Komentarze
Odpowiedz |
Details
Gazeta Rynkowa
Wiadomości rynkowe. Firmy, biznes, handel, B2B, sieci handlowe ArchiwaKategorie
Wszystkie
|