Pakowanie w sektorze e-commerce dynamicznie rozwija się w 2019 roku
Rynek e-commerce w Polsce jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów gospodarki
Sklepy internetowe to głównie wysyłka paczek i kartonów. Firma DI-ZET dostarcza szereg rozwiązań w zakresie pakowania paczek do wysyłki kurierskiej i na paletach. Oferujemy szeroki zakres urządzeń i materiałów pakujących. Od wiązania sznurkiem elastycznym drobnych produktów, po wiązanie taśmą kartonów, owijanie folią po pakowanie kompletacyjne na paletach. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą produktów dedykowanych dla sektora logistycznego. Firma DI-ZET na Targach Warsaw Pack 2019 Już dziś mamy zaszczyt zaprosić wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami w pakowaniu produktów i towarów na nasze stoisko 23 hala E Ptak Warsaw Expo podczas Targów WARSAW PACK 2018, gdzie na ponad 112 m2 zaprezentujemy szeroką ofertę maszyn i materiałów pakujących dla zakładów produkcyjnych i magazynów logistycznych. Strefa e-commerce po raz pierwszy na targach opakowań w Polsce Potęga handlu internetowego tworzy nowe potrzeby, producenci opakowań reagują. Tak intensywnie, że podczas kolejnej edycji Warsaw Pack 2019 powstanie dedykowana strefa e-commerce, 5-7 marca w Ptak Warsaw Expo. Strefa e-commerce jest absolutną nowością na targach opakowań w Polsce. Tymczasem badania rynku wskazują na intensywny wzrost handlu on-line do 2020 roku, jego wartość w Polsce wyniesie prawie 70 mld PLN. Oczywistym skutkiem rozwoju tej branży będą zwiększone potrzeby automatyzacji procesu pakowania towarów oraz przesyłek, zapotrzebowania na materiały, pudełka, etykiety, wypełniacze, maszyny i oprogramowanie.Targom będzie podzielona na strefy tematyczne: techniki pakowania, automatyki i robotyki, opakowań, etykiet, etykietowania i druku, materiałów oraz e-commerce. Warsaw Pack 2019 jest pierwszym wydarzeniem targowym w Polsce, które rozpoczęło prezentację potencjału kanału e-commerce, pokazując rozwiązania i produkty wykorzystywane przez liderów branży sprzedaży on-line, średnie i małe platformy sprzedaży oraz centra pakowania paczek. W 2017 roku 54 proc. polskich internautów kupowało on-line, to o 4% więcej niż w roku 2016. To około 15 mln osób, a co za tym idzie wielomilionowa liczba paczek, które trzeba zapakować, oznaczyć i wysłać. Liczby bronią się same. Źródło: dizet.pl |
|