Alibaba Group Wiadomości
Grupa Alibaba wchodzi na rynek rosyjski
Grupa Alibaba ogłosiła utworzenie joint venture w Rosji, która połączy popularne rosyjskie platformy handlu elektronicznego, mediów społecznościowych i gier, aby zapewnić rosyjskim konsumentom rozszerzone usługi online i umożliwić rosyjskim małym i średnim przedsiębiorstwom większy dostęp do lokalnych i międzynarodowych rynków. W ramach nowego strategicznego partnerstwa, najpopularniejsza w Rosji platforma handlowa Aliexpress, należąca do Grupy Alibaba i największa rosyjska firma internetowa, Mail.ru Group, połączy siły, aby stworzyć miejsce dla konsumentów, w którym mogą się komunikować, nawiązywać kontakty towarzyskie, robić zakupy i grać w gry w tym samym ekosystemie internetowym. Źródło: https://www.alizila.com |
Marka Davida Beckhama House 99 wchodzi na rynek chiński
House 99, marka premium dla mężczyzn, stworzona przez piłkarza Davida Beckhama, otworzyła swój sklep online na platformie B2C Tmall. Marka oferuje produkty kosmetyczne nawilżająca, olejki do brody i żele do stylizacji. Produkty marki najpierw trafiły na półki sklepów w 19 krajach, takich jak Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Niemcy i Włochy. Aktualnie produkty House 99 trafiły do sprzedaży w Chinach za pośrednictwem należącego do Alibaba Group sklepu B2C Tmall. Źródło: https://www.alizila.com |